4270میلیارد ریال به مقابله با خشكسالي و حوادث غیرمترقبه اختصاص یافت
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری و به استناد اصل یكصد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب كرد مبلغ 1500 میلیارد ریال به صورت تملك دارایی های سرمایه ای و مبلغ 1370 میلیارد ریال به صورت هزینه ای از محل منابع ماده(12) قانون تشكیل سازمان مدیریت بحران كشور، موضوع بند(ش) ماده(224) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه برای موارد موضوع بند یاد شده در اختیار بنیاد مسكن انقلاب اسلامی قرار بگیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

همچنین هفتصد میلیارد ریال به صورت هزینه ای از محل منابع ماده(12) قانون تشكیل سازمان مدیریت بحران كشور موضوع بند(ش) ماده(224) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه برای موارد موضوع بند یاد شده در اختیار كمیته امداد امام خمینی(ره) قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

بر این اساس، دولت تصویب كرد؛ مبلغ 400 میلیارد ریال به صورت هزینه ای از محل منابع ماده(12) قانون تشكیل سازمان مدیریت بحران كشور موضوع بند(ش) ماده(224) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه برای موارد موضوع بند یاد شده در اختیار سازمان بهزیستی كشور قرار بگیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

همچنین مبلغ 50 میلیارد ریال به صورت هزینه ای و 250 میلیارد ریال تملك دارایی های سرمایه ای از محل منابع ماده(10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند(ش) ماده(224) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه در اختیار استانداری كهگیلویه و بویر احمد قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه كند.

این مصوبه از سوی محمد رضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

یادآور می شود، بر اساس بند(ش) ماده(224) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه به دولت اجازه داده می‌شود به منظور پیشگیری، مقابله و جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه و مدیریت خشكسالی، تنخواه‌گردان موضوع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 1380 را به سه‌درصد (3%) و اعتبارات موضوع ماده (12) قانون تشكیل سازمان مدیریت بحران را به دو درصد (2%) افزایش دهد.

اعتبارات مذكور با پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و تصویب هیئت‌وزیران قابل هزینه است. بخشی از اعتبارات مذكور به ترتیب و میزانی كه در قانون بودجه سنواتی تعیین می‌شود به صورت هزینه‌ای و تملك دارائی سرمایه‌ای به جمعیت هلال‌احمر اختصاص می‌یابد تا در جهت آمادگی و مقابله با حوادث و سوانح هزینه شود.

سیام*1580





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: